Bröllops-outfit

Jag har ju inte visat någon outfit-bild sedan sist, även om jag faktiskt fotat några bilder som jag inte fått tummen ur att publicera... Men nu presenterar jag istället lördagens bröllops-outfit. Håll till godo:



Stora bilden: Hela min outfit, linne Lindex, kofta H&M, kjol Paris Kate & IMQ. Detaljbilder: Halsband erry design (knåpades ihop på lördagsmorgonen), rosettväska Åhlens,  dagens skor Vagabond/Trampolin & kvällens skor H&M.

Jag är väldigt nöjd med mina kläd- och skofynd! Först hade jag tänkt köpa en Odd Molly-klänning som kostade 1700:-, men var inte säker på att få hem den i tid... Men det var inte så tokigt då det var slutrea när jag väl kom iväg till butikerna och jag fyndade flera av sakerna till 50-75% rea. Hela outfiten,  alltså inklusive två par skor, väska & nya underkläder gick på ca. 1000:- Inte så illa va?

PS: Imorgon ska jag visa presenten som brudparet fick av oss (en tavla målad av mig).


Kommentarer
Skrivet av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Vad fin du var :) Och mycket fint med lila kläder!

2009-08-26 @ 13:55:50
Länk till blogg: http://stjernfalls.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0