Nyfunnen favorit

Via Kaspara hittade jag idag en - för mig - ny norsk favoritblogg, som faktisk har en tävling just nu för att fira 5000 besökare: IfraLahell. Kolla in hennes fina blogg som är full av inspirationsbilder, både från hennes eget hem och andra inspirationskällor. Och om du deltar i hennes konkurranse så vinner du kanske det här:




Listan över duktiga norska inredningsbloggare blir bara längre och längre och längre... Jeg elsker Norge!  :)

Jag är förresten i Stockholm just nu, och har idag varit på introduktion till distanskursen i Illustration som jag ska gå under hösten, på Berghs School of communication. Det har varit en givande dag och just nu är skallen full av intryck & nya idéer. Jag har även hunnit med att spinga lite på storstan, men det har inte blivit några storköp - men lite smått & gott har jag ju såklart hittat. Det får jag visa när jag kommer hem. Jag har även annat att visa, fick nämligen hem en bloggvinst i veckan som är väldig fin! Bilder kommer snart!!




Kommentarer
Skrivet av: Simon

Precis ett sådant kakfat hitta jag på myrorna för 25kr :)

2009-08-29 @ 19:18:38
Länk till blogg: http://retronu.blogg.se/
Skrivet av: Sanna

Ingen fara på taket, ta den tid du behöver på dig för att fixa mitt paket.. =)

Åhh va skoj att vara i stockholm! Hoppas jag och älsklingen skall få komma dit nån weekend på tu man hand snart..skulle vara mysigt och skoj.. =)

Vad hade du tänkt dig för orginalen annars då? Nyfiken i en strut =)



Ha en fortsatt trevlig helg!

Kraaaaam

Sanna

2009-08-29 @ 21:07:32
Länk till blogg: http://krimskramsan.bloggagratis.se/
Skrivet av: jessi

det hade ju varit såå roligt att träffa dig mitt i Stockholms vimlet! Det otroliga var att jag träffade på en annan bloggare spontant på kungsträdgården igår så efter det väntade jag mig att snart ser jag dig med!

Kan inte vi ses nästa gång du är i Stockholm för fika?



KRAM

2009-08-30 @ 10:06:54
Länk till blogg: http://lyckoljus.blogg.se/
Skrivet av: Simon

Hehe tack så mycket! Du gör ju inte heller några dåliga fynd :)



Ha det bra.

2009-08-30 @ 15:37:18
Länk till blogg: http://retronu.blogg.se/
Skrivet av: jessi

Såklart vi ska försöka ses då i december. Jag bokar in det i kalendern! Vad roligt att få träffa dig på riktigt!



KRAM

2009-08-30 @ 19:08:28
Länk till blogg: http://lyckoljus.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0