Julklappsutdelningen...

...har börjat!  Jag är nu i Stockholm och bor hos min goa vän Linda, som alltid ställer upp med husrum och trevligt sällskap när jag är här! Som tack fick hon en liten gåva av mig:



Burken är en teburk som jag "klätt om" med lite fina papper, och inuti låg en Body Spray från Body Shop och en bit japanskt bomullstyg som Linda blev förtjust i när hon såg det på min blogg. När hon kommer hem snart så kommer hon att få ännu en överraskning, köpte en spikmatta till henne på stan idag eftersom hon önskade sig en. (Jag tipsade henne om hur skönt och avslappnande det är att använda spikmatta, och hur gott man sover! Ett tips till alla er andra också, de är verkligen bra.)

Imorse hade jag min första bloggdejt, med goa Jessi som jag haft kontakt med nästan sedan starten av min blogg. Det var mysigt att sitta på café och bara prata, och vi hade nog kunnat fortsätta prata hur länge som helst... Av Jessi fick jag några jättefina presenter som jag tyvärr inte kan visa nu (men det kommer senare!), och till henne gav jag ett par örhängen som jag själv gjort och ett litet Tiger-paket, innehållet kanske ni får se på Jessis blogg... :)



Stora kramar till er alla! (och idag en extra kram till sötisarna Linda & Jessi)



Kommentarer
Skrivet av: Lotten

Vad fin burken var! Visst är det kul med bloggträff ;-) Jag träffade en bloggvän igår med...



Ha en skön söndag!

Kram Lotten

2009-12-13 @ 18:47:28
Länk till blogg: http://ornnastet.blogspot.com
Skrivet av: jessi

Tack själv! jag sa det till min man att henne vill jag träffa mer av! Så du lär få ett besök i sommar av mig, då kan vi umgås längre!



Ja idag ska det fotas presenter, jag är såå glad för mina som jag fick från dig. mitt i prick!!!



KRAM

2009-12-14 @ 11:29:45
Länk till blogg: http://lyckoljus.blogg.se/
Skrivet av: Linda

Åhh, du är söt du vännen! Jag tror jag har fått träningsvärk av spikmattan :S Kan det stämma? Eller så är det alla kassar från IKEA jag bar på. Men jag sov gott iaf :D

Hoppas du nu får en superduper vecka uppe o norr o jag håller tummarna för det samtalet du skulle ringa!!! Kram

2009-12-14 @ 18:18:56
Länk till blogg: http://lindang.blogg.se/
Skrivet av: Lycke

Men heeeej!!!! Är du i STADEN nu!!!! funderade just häromdagen när du skulle anlända - har varit lite stiltje på bloggfronten för min del när jag varit så trött när jag precis börjat jobba litegrann!

Men då måste vi ju ta och ses snart!!! Jag jobbar mellan 10-12 på dagarna, men sedan är jag ledig!



Kramar Lycke

2009-12-15 @ 13:24:11
Länk till blogg: http://till-vidas-ara.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0