Presenter, svampar och pysselkaos

Jag vill börja med att återigen TACKA så innerligt för alla gratulationer och krya på dig-hälsningar. Det betyder mycket ska ni veta!

Idag kom en trevlig liten överraskning med Posten. Det var söta Sanna, aka Krimskramsan, som skickat mig en tidig julklapp. Frimärket hade trillat av det lilla fina paketet, så jag är glad att det kom fram ändå. Sanna vet vad jag gillar och hade skickat mig ett halsband med en fin elefant.




Idag har jag känt mig lite bättre på eftermiddagen (har även varit hos doktorn och tagit lite prover). Jag satte igång att förverkliga en av alla idéer jag burit runt under tiden jag legat sjuk. Inspirerad av alla svampar som poppat upp i bloggvärlden på sistone! Det har varit så frusterande med alla idéer i huvet - men ingen ork att genomföra dem! Det blev små julkortssvampar, här är några av dem som blev klara:




Fler är på G! Och inspirerad av Miss Katka får ni nu se lite av mitt hem i  "ostylat" tillstånd. Min ateljé består av ett enda pysselkaos just nu. Saker över hela skrivbordet, papper över halva golvet... Ja, ni ser!



Hoppas att det inte blev en chock att inse att jag inte är så välordnad som det verkar ibland.. :P Hihi.

Ha en fin kväll! Kram


Kommentarer
Skrivet av: Sanna

Hihi va kul att du gillade halsbandet, minns att du nämnde att mina elefantpärlor skulle bli snygg på ett halsband så då tänkte jag på dig när jag pysslade ihop detta och då kändes det självklart att det skulle få flytta hem till dig.. =)

Vilka läckra svampkort du gjort! Super läckra! =)

Åhh va nyfiken jag blir nu..men du hade inte behövt skicka något till mig.. Jag är tokig i att ge bort presenter.. =) hihi

Hoppas du kryar på dig snart gumman!

Kraaaam i massor

Sanna

2009-12-08 @ 21:19:45
Länk till blogg: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Lotten

Oj, vad kul med en överraskning på posten... och vilket fiint halsband hon har pysslat ihop till dig! Svampkorten var underbara! Jag håller på att virka mig ett gäng svampar här hemma.... lite pilligt ;-)



Kraam Lotten

2009-12-08 @ 22:00:30
Länk till blogg: http://ornnastet.blogspot.com
Skrivet av: Anonym

toksöta svampar!!!

och elefanten var verkligen fin

2009-12-08 @ 22:15:35
Skrivet av: Sofia

Du har redan kommit igång med dina julkort ser jag. Vilka mysiga! Kanske var skönt att pilla med något nu när du äntligen verkar få tillbaka orken.

Jag blev lite sugen på att dra igång något minipyssel nu när jag sett både dig och Lotten göra svampar.

Kram kram Sofia

2009-12-09 @ 09:38:27
Länk till blogg: http://fiazoo.blogg.se/
Skrivet av: Banana

Jisses, så fint halsband! Och kreativt kaos ska det vara =)

2009-12-09 @ 13:28:54
Länk till blogg: http://annabanan.blogg.se/
Skrivet av: Simon

Svar: Korten är ifrån marimekko. Jag ska ta lite bilder på dom så håll utkik..

2009-12-09 @ 14:57:15
Länk till blogg: http://retronu.blogg.se/
Skrivet av: Anne-Cathrine

Härlig kreativ röra! För övrigt tycker jag mycket om dina svampkort!

2009-12-13 @ 01:09:14

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0