Hemtex

Jag vet inte om det bara är jag, men jag visste inte att Hemtex öppnat webshop!  Var inne i butiken häromdagen och hittade några jättefina kuddar som jag ville visa här på bloggen och gick då in på hemsidan och upptäckte detta... Inte för att jag har särskilt stor användning av deras webshop eftersom jag bor nära butiken, men för alla som inte gör det så är det ett tips!  Har aldrig tyckt att Hemtex kuddsortiment varit något särskilt, men nu har de fått in många gobitar, bla. i siden och med fina broderier (med innerkuddar i syntet, och inte fjäder)! Tyvärr finns inte den finaste på hemsidan än så länge... Den var ljusgrön med fina broderade blommor i rosa och turkost.

Några av favvisarna:
Klicka för att förstora
Elina ljusgrön



Prydnadskuddar och ljuslyktor gör stor skillnad



Fina bäddset har de också:

Klicka för att förstora
Provence

Klicka för att förstora
Agata
Klicka för att förstora
Henrietta


Bilder: Hemtex






Kommentarer

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0