Visitkort

Idag har jag roat mig med att designa visitkort, pennor och anteckningsblock inne på Vistaprint.se.

Så här blev det:




Själva layouten är färdig, så man lägger bara in text och sen kan man ändra storlek och färg på texten. Det finns jättemånga layouter att välja på, och vissa är gratis att beställa! Jag tyckte att den här layouten passade mig perfekt, den har ju en lotus! Sedan gjorde jag texten lila för att bli mer "jag". (På versionen jag visar här har jag tagit bort mitt namn, telefonnummer och e-mailadress.) På pennan är också lotusen med + texten erry konst & design, vilket kanske inte syns så bra på bilden.


 

Kommentarer
Skrivet av: pethra

Deet blev väldigt snyggt! vi skulle också vilja fixa visitkort, men det har inte blivit av än. Nu blir jag dock inspirerad! :-) Och visst är Selina Lake underbar! Fick hennes bok i posten idag, man blir inspirerad!

2009-02-26 @ 08:12:33
Länk till blogg: http://inredningsbloggen.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0