Tempeltavla

Igår beställde jag den fantastiskt fina tempeltavlan från Spiti, som jag länge trånat efter. Fick en del pengar i 30-årspresent och bestämde mig för att satsa på denna då jag dessutom fick 30% i rabatt! Spiti har fantastiskt fina saker, helt i min smak. Jag har inte bestämt om den ska hänga ovanför sängen eller soffan, sängen var min första tanke, men som ni såg har jag väldigt tomt över soffan så den passar nog finfint där med. Vi får se... Jag visar hur det blev sen!

Tempeltavla i Guld

Kommentarer
Skrivet av: Linda

Ni har ett jättefint hem! Jag måste komma o hälsa på er nån gång. Har alltid så brått nu när jag kommer hem till Sverige. Men i sommar lovar jag att komma! Kram

2009-01-31 @ 17:08:55
Länk till blogg: http://lindang.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0