Vintermiddag

I mellandagarna hade vi en liten middagsbjudning och jag var (som vanligt) less på julens färger. Hemma har jag knappt ett enda rött föremål eller julpynt, utan satsar mer på lila, rosa, guld, silver och vitt.

Till middagen så tyckte jag att det skulle passa med ett vintrigt tema så det fick bli vitt och turkost/blått med mina härligt "isiga" glasljusstakar på en silverbricka. Maten kom tyvärr inte med på bild, men det bjöds på pasta med sparris och algkaviar till förrätt, potatisgratäng och morotsbiffar till efterrätt och kladdkaka med havregrädde och hallon till efterrätt - allt mycket omsorgsfullt lagat och upplagt av min kära sambo. Och GOTT var det!

OBS! Inga bilder får användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0