Nya små ting...

I onsdags tog jag ledigt halva dagen & gick ut i solskenet. Gick runt på stan hela eftermiddagen & myste för mig själv. Blev några inköp också: lite nya kläder & underkläder, pärlor till nya smycken, en burk Kusmi-te, och några fina fynd från Lagerhaus. När älskling slutat jobbet så gick vi & tog en bit mat på vår favoritrestaurang (indisk). Sedan köpte vi hem lite blommor inför midsommar.

 
 
 


Visst är den lilla kannan söt!? Ser gammal ut, men är ny och kommer från Lagerhaus. Mönstret finns också på kaffekoppar & sockerskål. Så fiiina!

Kommentarer
Skrivet av: Sanna

Åhh vad jag önskar att jag hade tillgång till lagerhause, finns alltid så mycket roligt där =) suck..

Kraaaaam

Sanna

2009-06-19 @ 15:39:42
Länk till blogg: http://krimskramsan.bloggagratis.se/

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0