Iittala Festivo

Har ju glömt att visa mina vackra Festivo-stakar som äntligen fick flytta ner till Skåne. (de har varit inneboende hos mamma i många år) Jag fick dem av min farmor när jag var i tonåren och tyckte mycket om dem då, sedan tröttnade jag lite på dem - men på senaste tiden har jag saknat dem lite. :) Nu älskar jag verkligen den isiga looken de har. Önskar att jag hade fler, min mormor hade flera till men jag vet inte var de blivit av. (hade för mig att jag fått dem också, men i så fall är de borta nu...)




Bilder: Privata

Nu är det dags att gå lägga sig, imorgon är det måndag igen! Önskar er alla en bra vecka! Kram.

Kommentarer
Skrivet av: jessi

De är jättefina! min mamma har flera. jag tror alla finska hem har dem så jag är liksom uppväxt med att se dem överallt! idag kan jag uppskatta dem igen.



Du har så fin layout, med hjärtat, färgad text. hur gör du? Har du något tilläggsprogram?



kram

2009-03-16 @ 16:43:11
Länk till blogg: http://lyckoljus.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0