Bebispresent


Idag hälsade jag på min väninna, hennes man och 4 veckor gamla son. Med mig hade jag en liten present, som jag pysslade ihop imorse och slog in i ett orange paket med blå rosett.



Själv fick jag också ett paket, så omsorgsfullt och fint inslaget. Paketet innehöll en lila halsvärmare som min kreativa vännina stickat till mig (födelsedagspresent i förskott, några veckor kvar till min födelsedag...)! Visst är den fin? Kommer att användas flitigt i vinterkylan!

Sedan satt jag och vänninan och pratade och pysslade tillsammans i några timmar. Jag sydde en lampskärm (som jag visar imorgon, ska bara fästa lite bollfrans...) och väninnan sydde fina änglakuddfodral. En mycket trevlig dag!


Kommentarer
Skrivet av: Lotten

Jättefin tavla du pysslat ihop till den lille ;-) Underbar halsvärmare du fick med...



2009-11-17 @ 19:11:16
Länk till blogg: http://ornnastet.blogspot.com
Skrivet av: Kaspara

Hei og god kveld, Erry!

Takk for fine ord på bloggen min!

Fugle-illustrasjonen likte jeg supergodt! Helt herlig var den.Koselig med noe fin veggpynt på barnas rom.

Så hadde du også fått fin halsvarmer i lilla, en av mine favorittfarver.

Ha en avslappende og fin kveld. Her striregner det på ruten. Jeg skal benke meg ved symaskinen med en stor Steltonkanne full av kaffe å sy utover i de små timer. Mannen er på semninar, og jeg sover litt dårlig når han ikke er der, så hvorfor ikke sy?

Klem fra Kaspara

2009-11-17 @ 21:15:29
Länk till blogg: http://kasparasregnbue.blogspot.com/
Skrivet av: jessi

Så otroligt fin tavla, personlig o mysig! Du har verkligen talang!



Gullig halsvärmare du fått, vilka kreativa vänner du har.



KRAM

2009-11-17 @ 21:18:03
Länk till blogg: http://lyckoljus.blogg.se/
Skrivet av: Lycke

Men åååååå vilken underbar tavla du gjorde!!!! Förstår att hon blev alldeles överlycklig vännen din - vad du är bra!!!! Hade blivit alldeles till mig om jag fick en sådan:) Halsvärmaren var också HELT underbar - vilken tur ni har som har varann!!!

Tiden går och snart kommer du upp - ser fram emot vår date!!! Behöver mer snö dock, för här har minsann allting försvunnit efter de senaste dagarnas regnande!!!



Kramhögar Lycke

2009-11-17 @ 23:35:33
Länk till blogg: http://till-vidas-ara.blogspot.com
Skrivet av: Sanna

Åhh va duktig du är gumman! Tavlan är superfin! =)

Halsvärmaren är också helt underbar, härligt med kreativa vänner =)

Kraaaaaam

Sanna

2009-11-20 @ 10:19:09
Länk till blogg: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0