Ett färglatt hem...

...blir man lycklig av! Det menar (förutom jag, även) inredaren Madeleine Gesar, och för er som missat reportaget om henne i nr 12 av Hus & Hem kommer här ett litet smakprov:

 
Bilder lånade från Hus & Hem, fotograf Peter Phillips.
Klicka på bilden så kommer du till reportaget, där finns fler bilder!


Är det inte läckert så säg!
För fler inspirerande hemma-bilder kommer här en liten lista på rara & kreativa bloggare som antagit min utmaning 8 bilder...

Lottens vardagsrum

Lyckes kreativitetshörna

Fiazoos sovrum

Miss Katkas vardagsrum

Sibyllans badrum vardagsrum sovrum och barnrum

Måste säga att jag är jätteglad över att så många blivit inspirerade till att delta, och än är det ju inte försent om någon känner att det skulle vara kul att haka på. Jag klurar vidare på nya utmaningar, kommer inom kort :)


Kommentarer
Skrivet av: susanne

haloj färg ja .. det är underbart... jag har kvar tonårsrummet... som jag försöker pressa in färg mera färg.. han vill ha vitt o tomt; ) men sakta börjar han önska som senast lila gardiner.... mmmm sa mamman.. det inlägget kommer med... Men du ska tack för enegin kicken till detta! jätte kreativa idén!

2009-11-13 @ 13:32:37
Länk till blogg: http://sibyllanshemligheter.blogspot.com/
Skrivet av: Camilla

Jag har den tidningen, och jag tror att det är mitt absoluta favorithem just nu, eller vardagsrum iallafall!

2009-11-14 @ 10:17:48
Länk till blogg: http://www.hattematte.blogspot.com
Skrivet av: malin

Oj vad fint, jag blir så glad av såna inredningar! Jag gjorde ett försök på din utmaning, men jag lyckades inte få ihop nog många bilder...



Jag håller på att leta garn, jag trodde att jag hade vitt hemma, men det var slut - och vi har inte en enda affär som säljer garn här i Nynäs...

2009-11-14 @ 14:51:48
Länk till blogg: http://mildamalin.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0