Jag utmanar er!

Jag har sedan förra veckan försökt få igång en samlarboom här i bloggvärlden genom att visa vad jag har i mina samlingar... Nu vill jag se vad NI där ute i bloggvärlden gömmer för samlingar i era hem!



Tänkte också att det kunde vara bra om jag formulerade utmaningen lite bättre, så här kommer det:

♥ Om du vill vara med: skriv ett inlägg (med bilder såklart), om något du samlar på. Länka till min blogg/det här inlägget, använd gärna bilden ovan. 

♥ Skriv sedan en kommentar hos mig så att jag vet att du vill delta, så lägger jag in en länk till din samling.

På detta sätt samlar jag alla inlägg om samlingar på ett ställe och vi kan alla kika runt hos varandra och inspireras! Hoppas ni tycker detta verkar spännande och vill delta!

Sanna & Lycke har till min stora glädje redan hoppat på utmaningen och är båda inne på del 2 i sina samlingar. Kolla in Sannas söta flugsvampar, och Lyckes fina burksamling! (Kolla längre ner för länkar till del 1 hos Sanna & Lycke.)

Nästa inlägg i Mina samlingar kommer att handla om mina retrotyger. Vi ses!

Kommentarer
Skrivet av: Frk Maya

Oj, for en ide! Denne utfordringen vil jeg gjerne delta på. KJempemorsomt å se hva folk samler på, og så får man jo vist frem sitt også:D Fine samlinger du har, jeg misunner deg slik de kakeboksene! (spesilet Ira Denmark, men det skjønner du kanskje...). Nydelig samling av turkis også, og heklekluter da...nei og nei, her blir det mye øyegodt. Jeg skal nå se å finne frem en samling i løpet av helgen:)



Helgeklem fra Maya

2009-10-23 @ 11:59:43
Länk till blogg: http://frkmayasloft.blogspot.com
Skrivet av: re-dizain

Skall försöka visa lite av mina samlingar om jag hinner i helgen :)

Dina är helt fantastiske...

2009-10-23 @ 21:59:30
Länk till blogg: http://redizain.blogspot.com
Skrivet av: Jenny Malmberg

Hittade hit...

Grymt imponerad av din känsla för färg och form. Helt underbar blogg!

Kram

2009-10-24 @ 10:21:45
Skrivet av: Maya

Jada, lån i vei!:) Og så har du fått tak i en lilla blomst! Jeg syntes den lilla jeg så i butikken var så nydleig, at jeg sitter og ruger litt på pengene og undrer om jeg skal ha en til, hihi. Jeg tror at de blomstene er noe av det fineste pynteting-greia jeg vet om akkurat nå. De er så stemningsfulle:)

Håper mange legger ut samlingene sine!



Maya

2009-10-25 @ 20:36:27
Länk till blogg: http://frkmayasloft.blogspot.com
Skrivet av: Brittmari

Jag ska försöka att få till att visa mina samlingar, dina är så fina.

2009-11-08 @ 18:49:18
Länk till blogg: http://randigatraden.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0