Mina samlingar -Del 3- Arizona Ice-tea bottles


Den första Arizona-flaskan köpte jag på Coop Forum Väla (Helsingborg) för 2-3 år sedan. Blev helt förälskad i den vackra flaskan så fort jag såg den, och var ju tvungen att prova. Innehållet var riktigt gott! Sedan dess har jag köpt nya så fort jag hittat och blivit ganska förvånad över att hitta ny sort efter en ny sort... De flesta har jag köpt på Mästerlivs i Helsingborg och Gray´s American Store i Malmö. Vi var faktiskt i Malmö idag och jag var inne på Gray´s och spanade, men då hade dom bara Raspberry-sorten inne (en av de flaskorna som jag fylllt med gult karamellfärgat vatten). Jag har nu inte hittat några nya på länge, men på Gray´s hemsida står det att det finns en Peach-variant som jag inte har, och på andra bloggar har jag sett att det finns en som heter Plum och har en lila-turkos flaska. En sådan skulle jag gärna lägga vantarna på, som ni förstår! Med detta vill jag säga; om någon därute hittar en sådan, köp den och hör av dig till mig så köper jag den av dig! :) Ja, så tänker man när man är en samlare...

Hoppas nu att mina samlarinlägg inspirerar alla er därute att börja fota era samlingar, jag är som sagt väldigt nyfiken på att se vad ni har i era gömmor.. :) Imorgon fortsätter  i alla fall jag med ett nytt inlägg med någon av mina samlingar, vilken det blir får ni se då! Jag ska också försöka hinna med att lägga ut lite Malmö-bilder från idag! Ha det gott så länge!

Kommentarer
Skrivet av: jessi

helt fantastiskt samling, jag har bara en! Men håller med de är såå fina!!!



KRAM

2009-10-15 @ 20:22:19
Länk till blogg: http://lyckoljus.blogg.se/
Skrivet av: jessi

helt fantastiskt samling, jag har bara en! Men håller med de är såå fina!!!



KRAM

2009-10-15 @ 20:22:22
Länk till blogg: http://lyckoljus.blogg.se/
Skrivet av: Lycke

Ja, visst är de underbara!!! och du har funnit så många fina kära du!!!! Visst lägger du ut dina samlingar på flickr också så man kan göra favvosar av dem!!!!!! UNDERBART!!!



Kramisar Lycke

2009-10-16 @ 11:43:52
Länk till blogg: http://till-vidas-ara.blogspot.com
Skrivet av: Jenny

Önskar att jag kunde hitta Arizona Tea nånstans...



:´(

2010-05-08 @ 20:06:47
Länk till blogg: http://jemarose.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0