Give Aways

Jag vill så gärna vinna den här tapteten som Frau Weber lottar ut, för när vi kommer till skott med att göra om i vår ateljé/kontor så har jag tänkt mig att det ska gå i turkost och gult. Någon som vet var jag kan få tag i tapeten annars?




Retrotyger kan man heller aldrig ha för många av och därför skulle jag förstås bli väldigt glad om jag vann denna Give Away också!  En fugl i hånden lottar ut flera fina tygpaket till sina läsare....




Något fint kring halsen skulle inte heller sitta fel, och hos MonoMe kan man vinna ett valfritt smycke ur hennes kollektion som finns i hennes Epla-shop.  Jag bara älskar de fina kulhalsbanden hon gör!



Håll nu tummarna för mig så håller jag tummarna för er! :P Hihi.

Kommentarer
Skrivet av: Hilde Iren

hei :)

så hyggelig at du er med på trekning! Og tusen takk for fint innlegg og hyggelige ord :)

Kveldshilsen fra Hilde Iren

2010-02-22 @ 20:03:47
Länk till blogg: http://www.monome-me.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0