E som i....

Hittade en utmaning hos Rost&Rosor för länge sedan.. Gjorde den men har glömt att publicera den. 
Kommer väl till pass nu eftersom jag inte har någon tid till att skriva blogginlägg! 

Regler:
Alla svar måste börja med första bokstaven i ditt namn, och alla svar måste vara riktiga, alltså inga påhittade ord.

1. Vad heter du: erry (mitt riktiga namn börjar också på E)
2. Ett ord på fyra bokstäver: Egen
3. Ett flicknamn: Elin
4. Ett pojknamn: Eric
5. Yrke: Etnolog
6. Färg: Emerald green
(kom inte på något på svenska och tycker dessutom väldigt mycket om denna gröna nyans...)
            
Bildkälla                           Bildkälla                          Bildkälla

7. Klädesplagg: Eko-t-shirt
8. Mat: Efterrätt! (kommer inte på en enda maträtt på e...)
9. Sak i badrummet: Epilator (har dock ingen själv...)
10. Stad: Eskilstuna
11. Orsak att vara sen: Elfel (funkar om man åker tåg)
12. Något man skriker: Eeeeeh!
13. Film: Edward Scissorhands
14. Något man dricker: Evian
15. Band: Eurythmics
16. Djur: Ekorre
17. Gatunamn: Ekvägen (har bott på)
18. Bil: Epa :P
19. Sång: Earth Song (Michael Jackson)

Den som vill får haka på utmaningen. Den är faktiskt rätt kul!

PS. I veckan har jag fått flera roliga paket med Posten, kan avslöja att det handlar om svampar, retrotapeter och retrotyger bland annat. Visar i helgen....


Kommentarer
Skrivet av: jessi

Kul idé, jag ska nog också göra för har lite bloggtorka!



ha en mysig fredag fina Erry!

2010-03-19 @ 13:20:48
Länk till blogg: http://lyckoljus.blogg.se/
Skrivet av: Sanna

Utmaningen antagen =)

SV: Mmm jag är mer än nöjd med mina fynd och längtar tills tavlan dyker upp här hos mig.. =)

Ha en fortsatt trevlig helg gumman!

Kraaaaam

Sanna

2010-03-19 @ 23:33:01
Länk till blogg: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Sofia

Åh vad skoj, det här kanske jag hoppar på.



Om du kikar på Urban Outfitters webshop kan du hitta fina bokstäver, som mitt R, i samma fina gröna färg. Jag har länkat i mitt inlägg, bara att trycka på bilden så kommer du mitt i prick.



Kram kram

2010-03-20 @ 12:29:30
Länk till blogg: http://fiazoo.blogg.se/
Skrivet av: Angela

Okej...få se...



1. Vad heter du: Angela

2. Ett ord på fyra bokstäver: EAlla

3. Ett flicknamn: Alma

4. Ett pojknamn: Anton

5. Yrke: Arkitekt

6. Färg: Aivory

7. Klädesplagg: Angora-kofta

8. Mat: Ajvar

9. Sak i badrummet: hmmm....Amelia-tidningar (!)

10. Stad: Angered

11. Orsak att vara sen: Anlagd brand :O)

12. Något man skriker: Attans!

13. Film: Att anlägga en brygga.

14. Något man dricker: Ananas-juice.

15. Band: A-ha

16. Djur: Anka

17. Gatunamn: Aspavägen

18. Bil: = Auto på tyska...hahaha naja Audi.

19. Sång: "Alla fåglar kommit re´n" - Barnsånger för fullt nu. :-)

2010-03-21 @ 12:18:28

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0