Påskägg på ett fat

Förbereder för påsken...
 


Påskägg för godis i olika storlekar är fina att samla på ett fat. Det blå köpte jag på Åhléns för några år sedan, de brukar ha många fina och stora! :) 

Det gula till höger med gammeldags mönster är inte gammalt, det har älsklingen köpt till mig. De andra två köpte jag nyligen på loppis. (Fatet kommer från Indiska och är en present som jag är väldigt glad över!)

I påskriset är det också fint att hänga upp små ägg. De turkosa är i papp, som jag själv dekorerat med paljetter. De gula och de i glas (som inte syns så bra i bild) är presenter.

PS. Idag har jag tapetserat en liten byrå till hallen. Bilder kommer snart...

Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Vackra ägg på vackert fat under vacker tavla. En massa vackra saker hos dig, som vanligt. Tack för att du visar upp och glädjer oss med ;)

2010-03-29 @ 19:43:31
Länk till blogg: http://jennybergvall.blogspot.com
Skrivet av: Lycke

Härliga påskbilder goa du!! Måste snart ner i källaren och leta igen vårat påskapynt också - lite har vi allt - gillar gamla påskägg :)Fatet var jättetjusigt också!



Påskakramar Lycke

2010-03-30 @ 16:46:15
Länk till blogg: http://till-vidas-ara.blogspot.com
Skrivet av: Min vrå...

Vilket vackert stileben! Vad kul det ska bli att se din byrå. Har också funderat på att göra något sådant.

Kram Elin.

2010-03-30 @ 19:59:35
Länk till blogg: http://elinsvra.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0