Dukat bord

I lördags hade vi middagsgäster och  såhär var bordet var dukat! :)


Sallad på nytt uppläggningsfat från Indiska. Gott med oliver!


Min fina hortensia har nu blommat över. Jag blev glad när Bosse Rappne (i Äntligen hemma) igår sa att man kan betrakta hortensian som ett mellanting mellan krukväxt och snittblomma, dvs. att den inte blommar så länge. Nu slipper jag undra vad jag gör för fel med dem! :P


Alla servetter är köpta på Tiger, älskar deras färgglada servetter!

Nu ska jag gå till min pilatesträning. Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Skrivet av: Annelie

Jag har blivit kär i din blogg. Och nu gjorde du mig oerhört sugen på citronvatten.

Tack!

2010-05-19 @ 19:17:33
Länk till blogg: http://lyckakanvaraenton.blogspot.com
Skrivet av: Karolin

Du, den där taklampan, vem har gjort den eller var kan man hitta den? Tycker den är så himla fin.

2010-05-19 @ 19:45:58
Länk till blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Skrivet av: Sanna

Åhh vilken läcker dukning gumman! Gillar verkligen att du använt olika servetter.. =)



SV: Mmm tyvärr måste man ju trista till det här hemma nu då, men det får gå.. Har till och med varit till erikshjälpen idag och köpt en köklampa för att byta ut min lite mer ovanliga mot en lite mer "vanlig".. =)



Har just fört över handpenningen och skrivit papper så nu måste vi bara få mitt hus sålt innan 19 aug..håll allt som går för att det lyckas!



Kraaaaam

Sanna

2010-05-19 @ 21:04:11
Länk till blogg: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Lycke

Tack vännen för din fina kommentar! Nej jag vet - kan knappt sätta ord på det själv när det kommer, men det måste ut ibland och sen är det snart bättre! Måste liksom dippa emellanåt för att kunna nå de härliga topparna igen, och idag känns allt mycket bättre igen! Vi står i valet och kvalet om vi ska försöka igen - men nu är det beslutat att vi släpper möjligheten fri och ser vad "ödet" vill.

Underbara bilder! Hjälper att bli ännu gladare att se dina bilder :) Nej, hortensia är inte lätt - smart att bara se den som snittblomma. Nämns aldrig köpa den själv eftersom den inte vill sig riktigt här heller...



Massa morgonkramar Lycke

2010-05-20 @ 08:28:06
Länk till blogg: http://till-vidas-ara.blogspot.com
Skrivet av: Nathalie

din blogg är min favorit just nu, love it!

Kram

2010-05-20 @ 12:34:58
Skrivet av: erry

Tack snälla

Nathalie! Kram

2010-05-20 @ 16:37:49

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0