Sen söndagsbild - SNÖ


Copyright: gallerry.blogg.se


Bilden är tagen igår morse då jag satt och åt frukost hemma hos min moster i Ylitornio, i norra Finland. Kritvit pudrig nysnö och hungriga småfåglar, en helt underbar utsikt! Tyvärr fastnade inga småfåglar på bilden, de flög iväg när jag kom för nära fönstret... men ni kan ju tänka er hur mysigt det var att sitta och titta på dem. :)

Nu är jag hemma i Skåne igen, och det lär väl dröja innan man får trampa i nysnö igen. Men här är det ljusare och solen sken väldigt vackert när jag landade i Ängelholm, så det kändes fint ändå! :) 

Vill du se fler fina söndagbilder så kika in i Fabriken. Jag lovar att du hittar massor med inspiration!


Kommentarer
Skrivet av: Lotten

Vilken härlig bild! Jag längtar tills vi får snö här med... Om vi får snö;-)

2010-11-07 @ 22:28:53
Länk till blogg: http://ornnastet.blogspot.com
Skrivet av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Härligt det ser ut! Jag tror faktiskt att jag längtar lite efter snön :)

2010-11-08 @ 21:16:04
Länk till blogg: http://stjernfalls.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0