Utmaning - 4 saker....



Häromdagen fick jag en rolig utmaning av goaste Lycke. Tyvärr blev det en liten ofrivillig bloggpaus i några dagar, eftersom jag haft fullt upp med annat, men nu kommer äntligen mina svar på utmaningen!

4 saker jag har gjort idag:
en oplanerad utflykt till julmarknaden på Wapnö slott i Halmstad
traskat i lera (på parkeringen vid Wapnö)
druckit och ätit nostalgiskt bilmellis (päronMER och Salta katten)
druckit massa te med nya mumsiga lemon/lime-honungen från julmarkanden

4 TV-program:
Grey´s Anatomy
Så mycket bättre
Idol
Desperate Housewifes

4 saker jag längtar efter:
skapa
resa
julen
våren

4 saker på önskelistan:
att få vara frisk
ett hus
resor
mera tid! :P
och om vi snackar materiella saker: ny kamera, ny dator, skrivare och symaskin. :) 

4 saker jag inte gillar:
kött
intolerans
skitsnack
och krig såklart!

Kommentarer
Skrivet av: Petra

Vad kul att få veta lite om personen bakom alla härliga färgglada bilder här på bloggen! :-)

2010-11-22 @ 09:21:46
Länk till blogg: http://www.popetotrora.blogspot.com
Skrivet av: Lycke

Hej vännen!

Lät som du gjort jättemysiga saker igår! Blev både te-sugen och "bilmellis-sugen" nu :)

Den där honungen ser också vansinnigt god ut *****



Måndagskramar Lycke

2010-11-22 @ 14:12:33
Länk till blogg: http://till-vidas-ara.blogspot.com/
Skrivet av: maja

Hus är väl också materiella saker :)

2010-11-22 @ 19:19:06

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0