Fredagsbilder

Imorse var det kallt och grått så jag lyste upp tillvaron med några fina ljus. Den här lilla ljuskoppen med söt fågel på är en favorit som gör mig glad. Annat som lyser upp och gör en glad är färgglada blommor. Speciellt när man fått dem i gåva. Tack älskling!



På sista bilden kan man ana en liten tygblomma som knåpade ihop häromkvällen. Den är av den här modellen och inspirationen fick jag av Lotten. Den är inte klar än, jag måste skaffa en stor mittknapp och en broschnål att fästa på den. När den är klar får ni se!  :)

Ha en mysig fredag!


Kommentarer
Skrivet av: Lotten

Heeej going! Tack för den härliga överraskningen jag fick i lådan idag! Superfina kort! Jag tänkte visa dem på bloggen ikväll ;-)

Jag ser fram emot att få se din tygblomma när den är klar....



Trevlig helg!

2010-10-22 @ 18:28:58
Länk till blogg: http://ornnastet.blogspot.com
Skrivet av: Linda

skit vilken fin ljushållare!!!

2010-10-26 @ 14:32:55
Länk till blogg: http://lindang.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0