Färgglada leksaker

Här kommer några bilder på fina gamla leksaker som vi hittade på vinden i söndags. Detta är bara en liten del av det vi tog hem...


De här läckra pantrarna tror jag inte att vi vill skiljas ifrån... (den lila med "sammetspäls")

En hel armé av legogubbar står i givakt på älsklingens skrivbord. De tre djurfigurerana under är i ungefär samma storlek som legogubbarna och står bredvid. Visst är de coola?

En matryoschka fick jag också, äntligen. Lite sprucken och och så, men fin ändå. Tre smurfar, så fina och söta - här ser ni en av dem...

Till pantrarna fanns sadlar och hjälm och såklart en hel massa gubbar som slogs om vem som skulle få rida! :P
Och visst är den lilla träkatten med hjul från Micki söt?

Ska lägga ut leksaker på Tradera i helgen, visar kanske mer bilder då. :)

Ha en myysig fredag!

Kommentarer
Skrivet av: Jenny/Jema

Gillar alltihop!!!



: )



KRAM

2010-09-30 @ 20:44:55
Länk till blogg: http://jemarose.blogspot.com
Skrivet av: Sanna

Oj så många sötnosar! Förstår att det kan vara svårt att skiljas från en del =)



Kraaaaam

Sanna

2010-09-30 @ 21:18:59
Länk till blogg: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Lotten

Vilka underbara leksaker! Dom där legogubbarna är guld för småkillar kan jag säga... mina grabbar älskar sina legogubbar!



Lugn, bara lugn. Paketet har inte kommit bort ;-) Jag trodde att jag skickade ett mail till dig igår om det.... men det kom kanske inte iväg? Paketet gick i vilket fall iväg först igår eftermiddag så du kanske har det imorgon om du har tur. Jag tror dock inte att det kommer in genom ett brevinkast ;-)



Ha en skön fredag!

Kraam Lotten

2010-09-30 @ 22:10:00
Länk till blogg: http://ornnastet.blogspot.com
Skrivet av: Tina/Alphirtin

Det är ju He-men-grejer (pantrarna & gubbarna) Det finns helt klart ett stort samlarvärde på dem!

2010-10-03 @ 09:55:37
Skrivet av: jessi

underbart med färgglada leksaker!



kul att du förstod vårt genustänk! Det är viktigt för oss båda att vårt barn får alla möjligheter som individ utan begränsningar av traditionella könsroller!



KRAMISAR

2010-10-03 @ 10:05:27
Länk till blogg: http://lyckoljus.blogg.se/
Skrivet av: jessi

underbart med färgglada leksaker!



kul att du förstod vårt genustänk! Det är viktigt för oss båda att vårt barn får alla möjligheter som individ utan begränsningar av traditionella könsroller!



KRAMISAR

2010-10-03 @ 10:05:36
Länk till blogg: http://lyckoljus.blogg.se/
Skrivet av: Lycke

ÄNTLIGEN kommer jag mig in hos dig igen!!! Har försökt, men vet inte riktigt vad som tokat sig - men nu är jag här och blev alldeles kär i båda de där pntrarna - klart du ska behålla :) Katten var också jättefin - är ju så kul med gamla leksaker, hittade också en hel del när jag rensade på pappas vind :)))



Söndagskramar Lycke

2010-10-03 @ 16:22:15
Länk till blogg: http://till-vidas-ara.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0