Veckans inköp

Här kommer lite bilder på fina fynd från veckan som gått. Förutom de fina sakerna från Helsingör som jag skrev om lite igår så har det blivit tillökning i burkfamiljen. Jag fick hem mitt första Tradera-fynd, en grön-turkos Ira Denmark-burk, så fin! Vi beställde också hem en supertjusig kinesisk  teburk i tenn, för riktiga tenördar som oss. Kommer från Gröna teimporten, där vi brukar beställa goda gröna teer av riktigt hög kvalitet.  



Japanska tyger:  




                         Bilder: gallerry.blogg.se

Nu bara måste jag ju köpa en symaskin snart, när jag har så många fina tyger!

Kommentarer
Skrivet av: Ann-Louise

Tack för titten hos mig!! Jag har tittat in hos dig via Jessi ett antal gånger men inte kommenterat...;)



Kul att kunna inspirera nån - men du är nog den som inspirerar mest med din blogg. Man blir alltid glad när man tittar in av färger, mönster och fin, fina fotografier!!



Kram

2009-04-05 @ 21:21:24
Länk till blogg: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Skrivet av: jessi

sååååååååå fina saker, burken är en favorit här hemma i turkost! undrar hur många saker vi har som är lika i våra hem? Många tror jag! Jag läste i din presentation att du är konstpedagog, Vad roligt jobb du har!!! Om inte jag var förskollärare & trivdes med det, skulle jag tänka mig att utbilda mig till det!

Vi har nog ganska mkt gemensamt!

Jag gillar mitt yrke, jobbar mkt med skapande i ateljén o drama, konstnärliga ämnen på jobbet! barns kreativitet är fantastiskt o inspirerande!



Ha en bra start på påskveckan!



kramar

2009-04-05 @ 21:21:45
Länk till blogg: http://lyckoljus.blogg.se/
Skrivet av: Livet ur min synvinkel

åhhh jag bara älskar allt du visar från ert hem, en riktig energikick och så härliga färger. veckan har minst sagt innehållit finfina köp ;) kram

2009-04-07 @ 13:03:29
Länk till blogg: http://sunshinyday.blogg.se/
Skrivet av: Mariko

Hej,

Letat efter japanska tyger. Var har du hittat ditt?

Ska inreda ett hus med en japansk tråd genom hela huset och vill få tag på tyg. Det tyget var precis den stil jag letade efter.



Mariko

2010-06-08 @ 12:48:49

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0