Snygga servetter

Min servettsamling har utökats med ett antal nya skönheter på sistone. Jag kan inte låta bli att köpa när jag ser ett paket snygga servetter!




Köpta på Tiger i Helsingör.  




Småblommiga från House Doctor (finns bla. hos Cosas), storblommiga från H&M Home, Kippis (som betyder "Skål!") med glas från Marimekko.

Jag är hemma med feber och halsont idag. Har varit mycket förkylningar på sista tiden, men det kan nog bero på att jag har så mycket barn omkring mig om dagarna och inte har vant mig vid alla bacilusker än...

Hoppas att du haft en frisk och fin dag!


Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Åh vad många fina servetter. Måste gå in o kolla in dom från Tiger... dom gillade jag SKARPT!! ;)

2010-04-12 @ 18:57:31
Länk till blogg: http://jennybergvall.blogspot.com
Skrivet av: Jenny

Riktigt snygga servetter!



Krya på dig..!



KRAM, Jenny



<3

2010-04-12 @ 18:59:21
Länk till blogg: http://jemarose.blogspot.com
Skrivet av: Anonym

Åh jag förstår dig helt. Jag har samlat på servetter sen jag var ca 9 kanske men nu har jag trappat ner på det. mwen det e kul att göra decopage av alla mina servetter. jag tror det är så att jag är svag för mönster. Köper massa fina påslakan på secondhand och fina papper. Många av paprena och tyger skulle jag aldrig kunna använda. jag vill bara titta ;)

kram

2010-04-12 @ 22:23:49
Skrivet av: Anna

Hej! Vilken fin blogg du har!

Mitt namn är Anna Hultberg och jag är reporter på tidningen Hem & Hyra. Om du har tid, ork och lust. Skulle jag väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig. Bifogar min mejladress.

Ha det bra!

2010-04-13 @ 19:31:45

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0