Present på Posten...

Igår fick jag hem ett paketavi och trodde att det var ett av mina Tradera-fynd som anlänt. Men överraskad och glad jag blev då det visade sig vara ett paket från goaste bloggvännen Sanna, Krimskramsan! Hon är ju bara för generös och omtänksam och dessutom en hejare på att pricka rätt med sina presenter. Tack så jättemycket vännen!!





Två bruna burkar till min kryddburkssamling, ett paket med söta rosarutiga servetter till servettsamlingen och ett superfint kort med hjärtan som hon gjort själv (hur visste du att jag älskar hjärtan Sanna??) :)
PS. Tulpanerna följde inte med i paket :P


Kommentarer
Skrivet av: Sanna

Va kul att du blev nöjd gumman! Var lite osäker på om du gillade bruna burkar.. =) Hade för mig att du gillade hjärtan så och söta servetter går ju alltid åt. =)

Hoppas du har en kanonhelg!

Kraaaaam

Sanna

2010-02-27 @ 22:19:25
Länk till blogg: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Skrivet av: jessi

Vad gulligt att skicka paket så där till varandra. Det skulle man bli bättre på!!!



Jag ska ta o fota mina loppisfynd idag så jag kan göra ett inlägg om det!



Ha det så bra fina Erry!

2010-02-28 @ 11:08:38
Länk till blogg: http://lyckoljus.blogg.se/
Skrivet av: Jenny

Åh vilken fin gåva!!



Ang. pläden: Nä det är min snälla svärmor som virkat den. Jag lämnar garn till henne och så fixar hon. Snäll som hon är. Just nu håller hon på med en liten som jag skall ha i bebisens vagn. Längtar så att se den klar. ÄLSKAR mormorsrutor men har själv alldeles för dåligt tålamod och kunskap för att göra själv.

2010-02-28 @ 16:28:16
Länk till blogg: http://jennybergvall.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0