H&M kampanj

Den senste uppgiften var en av de roligaste - att skapa en annonskampanj för en klädkedja, vi fick välja mellan H&M, Stadium eller Polarn o. Pyret.  Jag valde H&M Divided, tyckte att det passar min stil bäst!

Först skulle vi presentera en moodboard (en collage av bilder och ord som visar den känsla man är ute efter) och skisser.




Vi fick feedback på dessa och kunde sedan arbeta vidare med en slutpresentation.


Bild för påse.


Bilder för presentkartong och etikett.

Annonsbild.


Jag är rätt nöjd med slutresultatet!  Om det behövs en illustratör för nästa H&M-kampanj så är ni välkomna att kontakta mig! :)


Kommentarer
Postat av: Pia

vackert! =)

2009-11-16 @ 14:40:21
Postat av: Sanna

Helt underbara! =)

2009-11-16 @ 21:46:12
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Postat av: Zizzie

Riktigt tjusigt. Jag gillar den massor! :)

2009-11-17 @ 23:07:12
URL: http://zizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0