Oui?

Länge sedan jag publicerade något här nu...

Gjorde en liten bläckskiss häromdagen och fick för mig att leka lite med den i Photoshop, bara sådär på skoj. Sånt man gör när man har ont och inte orkar göra så mycket annat än att vila eller sitta framför datorn...

Så här blev det:


          Copyrigt: gallerry.blogg.se/art. Bilden får ej användas utan mitt tillstånd.

Tycker hon ser fransk ut så jag kallar henne Frances.

Vet inte riktigt varför hon har ett rundning runt vänster öga. Kanske har hon varit med om samma sak som jag när jag var liten. En gång när jag åkte pulka och det var lite isigt i backen så slutade det med att jag åkte rätt in i en bil och avgasröret träffade mig precis runt ögat. Det runda märket som jag fick runt ögat "skrapades" dock bort, så det enda jag har kvar är ett litet ärr vid näsroten...

Kommentarer
Postat av: Sofie / Komigensofie

Hej! Jag hittade hit när jag googlade "H&M presentkartong" då jag ville se hur deras presentkartong faktiskt ser ut. Jag insåg att du har studerat på Berghs och det gör jag också just nu! :) Roligt att se vilka uppgifter ni hade fått och hur du har löst de uppgifter som vi har fått lika av :D

2011-11-10 @ 17:11:06
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0