Hallshopping

Idag är jag ledig och planerar ge mig ut på shoppingrunda för att piffa till hallen lite. Jag surfar runt lite för att se vad jag ska köpa för något, jag är ute efter lite färgglada detaljer i rosa, och gärna lite turkost, grönt och lila. Hade varit en dröm att hitta en lång randig matta dessa färger! Men det har jag inte sett nånstans. Någon som har tips!?

Lite bilder på vad som skulle kunna passa in:

Två såna här rosa korgar på hatthyllan, istället för de vita papplådorna som ligger där nu.


Bild: Wilma&Friends


En snygg dörrmatta hade inte varit fel, men eftersom vår dörr öppnas inåt så funkar det inte att ha en där.  Den här hade i annat fall blivit köpt.

Bild: Bolagret




Bild: Mimou


Den här tapeten skulle jag gärna ha på väggen i hallen, men eftersom detinte är aktuellt så skulle jag även kunna tänka mig att använda den till att klä in lådfronterna på vårt skoskåp och kanske göra en stor tavla också. Jag ÄLSKAR mönstret och färgerna.


Inspirationsbilder från Mimou.





Bild: Matts Mattor

En "flygande matta" i rosa toner skulle inte ligga helt fel på hallgolvet.

Kommentarer

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0