Mitt första "Dagens outfit"!

Min blogg handlar ju om inredning, konst & pyssel i första hand, men idag så tänkte jag variera mig lite med att lägga in Dagens outfit för första gången! Detta för att jag älskar mönstret & färgerna på min H&M-klänning. Jag klär mig nästan alltid färgglatt, och väldigt ofta i favoritfärgen lila!  Jag hade förstås en sjal på mig också idag (en lila), men den kom inte med på bilderna... Kolla gärna in min sjalsamling här.




 



Kanske kan det bli ett återkommande inslag det här med Dagens Outfit på bloggen.. Vad tycker ni?!


Kommentarer
Skrivet av: Nanna

Absolut! Härlig idé. Behöver lite inspiration på det området för tillfället. :p Kramis!

2009-06-24 @ 07:42:58
Skrivet av: Tant Grön

Åh, dubbel åh! Vilken fin klänning. Finns den kvar måntro? eller var det länge sedan du köpte den?

2009-06-24 @ 07:44:34
Länk till blogg: http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se/
Skrivet av: Nanna

Jättefin klänning förresten :) Mina färger också ju... ;) och underbart mönster.

2009-06-24 @ 07:46:05
Skrivet av: Saerla

Jättefin klänning, skulle jag också vilja ha! Skulle vara kul att se vad du mer har på dig så absolut en bra idé!

2009-07-02 @ 16:36:45
Länk till blogg: http://glitterandlamour.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0