Badrummet

Eftersom vi bor i hyresrätt så är badrummet av den vanliga trista varianten - med halvkakel (förutom vid badkaret), våtrumsväv, slitet golv & ett fult badrumsskåp.  Jag har ändå gjort vad jag kunnat för att höja mysfaktorn & tänkte att jag kunde visa lite bilder, trots att badrummet inte precis är mitt favoritrum i hemmet!

Jag har inrett i rosa (för att matcha kakelbården) och grönt (för att matcha den fina soptunnan jag köpte för länge sedan). Rosa + Grönt är ju också en av mina favoritkombinationer.


Copyright: gallerry.blogg.se


Kommentarer
Skrivet av: Camilla

Tjopp!



Vilket supermysigt rum du lyckats skapa även på toaletten med alla fina detaljer, även fast det är betydligt svårare i en hyresrätt! :)



tack för tipset om vaxdukarna, ska kolla upp länken!



Ha det fint

2009-03-22 @ 19:22:29
Länk till blogg: http://rosahemmet.blogspot.com
Skrivet av: SOFIA

Du ser ut att ha piffat till ditt badrum riktigt fint... och som du skriver.. rosa och grönt är väldigt fina färger ihop..



Kram

2009-03-23 @ 18:35:29
Länk till blogg: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0