Något svalkande..? - Pink lemonade!

Nu har jag sett avsnittet av Leila bakar där hon gör Pink Lemonade två gånger så jag blev bara tvungen att testa, det såg så himla gott ut! (Leila hade dessutom världens sötaste kläder i avsnittet, se ett klipp här)

Här kommer mitt recept som jag gjorde idag, och GOTT var det!!!



Jag följde inte Leilas recept utan gjorde efter eget huvud, vill du göra det efter Leilas recept så finns det här!


PS. På tallriken har jag kokt rödbeta och potatis, en jordnötsbiff (köps färdig), ruccola och en egenkomponerad sås gjord på sojagrädde, ketchup, mango chutney, salt, peppar och kryddor. Enkelt och gott!



Kommentarer
Skrivet av: Ensamma mamman

Jag såg oxå när hon gjorde det och de ser helt underbart ut. Se om jag tar mig för att göra det någon gång. Skulle vara roligt att testa. Fina bilder du har tagit under arbetets gång. kram

2010-07-13 @ 19:58:52
Länk till blogg: http://mittlilla-kaos.blogspot.com
Skrivet av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Mmmm, ser verkligen gott ut :) Och svalkande i värmen!

2010-07-13 @ 20:42:05
Länk till blogg: http://stjernfalls.blogg.se/
Skrivet av: Anne-Cathrine

Oj vad detta såg härligt ut! Det måste jag testa!

Fina bilder som alltid!

2010-07-16 @ 21:12:49
Skrivet av: Maria

KUL! det vill jag testa!

2010-07-18 @ 15:34:06
Länk till blogg: http://jagblommar.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0