Blått & gult

Nationaldagen till ära visar jag en blågul mosaik med bilder från mitt hem.




Annars har jag inte firat dagen alls, förutom att jag åt en bit kladdkaka med blått strössel!



Detta är en efterrätt som gör en gluten- och laktosintolerant lycklig! :) Kladdkakan är jättegod, men inte hembakt - märket heter Fria. Grädden är GoGreens Visp, gjord på bland annat havre. (PS: Jag länkar inte i reklamsyfte, utan för att tipsa andra som kanske har svårt att hitta goda alternativ som är gluten- och mjölkfria!)  


Kommentarer
Skrivet av: jessi

kul med blå gult tema! Du har så mkt fina saker, vet ingen som äger så mycket fina prylar som du! I sommar ska vi försöka ta ledigt från husjobbandet några dagar o då kanske vi kan ses!!



kram

2010-06-07 @ 11:31:47
Länk till blogg: http://lyckoljus.blogg.se/
Skrivet av: Steffo

Du har en sån fin blogg! Jag diggar den och läser varje dag.

2010-06-07 @ 18:45:56
Skrivet av: Sanna

Härlig blå gul mosaik =)



SV: Mmm skall försöka få tid över att blogga lite mer..mitt hus finns ute på hemnet.se nu..visning är bokad till 15juni..hoppas att någon vill komma och titta då..håll tummarna att vi får sälja! Snart dax för bröllop oxå och vi har mycket kvar att göra både med det och huset..oj oj tror jag måste beställa ex antal fler timmar per dygn om detta skall gå ihop.. =)



Hoppas allt är bra med dig gumman!

Kraaaaaam

Sanna

2010-06-07 @ 19:25:52
Länk till blogg: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Sofia

Åh vad gott med kladdkaka! Det får jag nog göra idag.



Vilka fina mosaikollage du får till. De är jättefina. Jag såg dessutom en fin utmärkelse. Tackar tackar för det! Du har säkert lagt märke till att jag är helt hopplös på att uppdatera och göra saker i tid. Men jag ska ta tag i den i veckan. Ibland är det som att blogga i uppförbacke bara.



Ha en fin dag! KRAM KRAM

2010-06-08 @ 11:21:37
Länk till blogg: http://fiazoo.blogg.se/
Skrivet av: Smällkaramell

Fin blogg du har:)) Använd vilka bilder du vill//Smällkaramell

2010-06-09 @ 10:46:23

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0