Nytt i sovrummet

Har tagit lite nya bilder i vårt sovrum där jag tagit in lite mer cerisa detaljer. Beställde en ny sidenlykta från Minh, (eller egentligen två, köpte en vit också men den har jag inte hittat någon plats för än... Hade tänkt hänga dem tillsammans, men det blev lite klurigt.)

Den mörka sidenlyktan som vi hade tidigare var inte så bra eftersom den knappt släppte igenom något ljus, men med den nya cerisa får man ett härligt romantiskt rosa skimmer i hela rummet! :)



Begonians färg matchar fint!



Bakom sängen har jag ställt vår vikvägg som inte kommit till användning på ett tag. Nu vill jag bli av med den trista eksänggaveln också...

Byråerna ska tapetseras
(surprise, surprise!) Men det dröjer väl ett tag tills jag får fingrarna loss till det... Till sovrummet köpte jag samma randiga mattor som till hallen, från H&M Home.



Ganesha har tagit plats på den höga byrån, med min hemmafixade lampskärm bakom. Kuddmixen varieras allt som oftast... Behövs nog någon cerise där! :P

Vill du se fler bilder från vårt sovrum? Kika här.

Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Vilket vackert sovrum du har...jag måste börja fixa till mitt eget snart, det ser så trist ut nu...



KRAM

2010-05-06 @ 22:47:33
Länk till blogg: http://jemarose.blogspot.com
Skrivet av: Lotten

Mm vad fint det var! Jag har oxå tröttnat på eksänggaveln i vårt sovrum och föreslagit för gudden att måla den.... Icke sa Nicke, kommer aldrig på fråga.... Den som var såå dyr! Det krävs nog lite bearbetning innan det blir verklighet ;-)



Vad fin den rosa sidenlampan var! KAn tänka mig att det blir ett mysigt sken....



Kraam Lotten

2010-05-07 @ 13:55:39
Länk till blogg: http://ornnastet.blogspot.com
Skrivet av: Maria

Mmmmysigt! De cerisa detaljerna lyfter. Tycker att vikvägg som sänggavel är superfint.

2010-05-07 @ 20:15:02
Länk till blogg: http://jagblommar.blogspot.com
Skrivet av: Minh Du - MINH Inredningsblogg

Jättefina färgkombinationer!

2010-05-10 @ 18:14:20
Länk till blogg: http://minh.se/blogg/

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0