Lyckoljus...

...spred sig över Gallerry i söndags. :)  Så här fina presenter fick jag av söta Jessi:



Ett jättevackert julkort, julte i läcker förpackning, en rolig trollsländepepparkaksform (långt ord!) och de sötaste små julgransmatryoschkorna (ännu ett långt ord, möjligen felstavat...)! Alla presenterna har Jessi inhandlat i London, tack snälla för din omtanke! Presenterna var verkligen som gjorda för lilla erry! :) Allt var inslaget i det finaste och lyxigaste paket i silver

Den som är nyfiken på att se vad som gömde sig i det rosa paketet (som jag gav till Jessi) kan ta en glutt här (och upptäcka att vi tänker ganska lika - jag tror ni kommer se vad jag menar)!

PS. Nu när jag inte är hemma och kan använda mitt Photoshop så fick jag anledning att testa bildredigeringsprogrammet Picasa (gratis från Google) som jag tipsat om tidigare. Oj vad enkelt och roligt det var, ni som inte testat det än - Prova!


Kommentarer
Skrivet av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Vilka presenter :) Julkortet var underbart vackert, du råkar inte veta var det är inköpt?

2009-12-16 @ 14:50:04
Länk till blogg: http://stjernfalls.blogg.se/
Skrivet av: Lotten

Åhh så mycket fint du fick oxå.... Du är allt en lyckost du med ;-) Kul med att ni gav varandra så lika presenter....

Picasa fungerar tyvärr inte med Windows 7 :( Annars hade jag kastat mig över det programmet.



Kraam Lotten

2009-12-16 @ 15:38:57
Länk till blogg: http://ornnastet.blogspot.com
Skrivet av: susanne

Men så fina gåvor.. kall morgon säkert hos dig med :)

2009-12-17 @ 06:40:38
Länk till blogg: http://supermamman.bloggagratis.se
Skrivet av: Anne-Cathrine

Åh, vad fina presenter! Jag tycker särskilt att pepparkaksformen ser spännande ut, eftersom jag själv samlar på just roliga pepparkaksformar!

2009-12-17 @ 21:52:28

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0