Marbodal-kök

På Marbodals hemsida kan alla som har en blogg vara med och tävla om ett kök! Jag la upp ett bidrag bara för att det var så kul att göra ett moodboard, men jag skulle få lite problem om jag vann - eftersom jag bor i hyresrätt :P Jag föreslår att ni röstar på Marias bidrag istället, det var på hennes blogg Jag blommar som jag hittade tipset om tävlingen.

Så här blev mitt bidrag:





Min favorit bland Marbodals köksserier är inte den jag valde att ha med på bilden, utan den här:


Som passande nog heter Gallery. :) (fast jag skulle ju föredra en annan färg i öppningarna)

Bilder: Marbodal


PS: Jag är lite sjuk just nu & misstänker en lindrig släng av svininfluensan... Stackars älskling har varit riktigt dålig - vi är dock på bättringsvägen båda två. Hoppas att alla ni som läser är friska och mår bra! Kram


Kommentarer
Skrivet av: jessi

Krya på er!!! Hoppas din älskling blir frisk och att du slipper få det han har... Inte kul att känna sig krasslig.



Jag var också ledsen för Tove, har hejat på henne och Erik sen starten. Hade gärnat sett de två i final, 2 värdiga vinnare. Jag är orolig för hur populär egentligen Calle är...



KRAMISAR!!!!

2009-12-05 @ 17:53:59
Länk till blogg: http://lyckoljus.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0