Bazaar Style

För ett tag sedan snubblade jag över namnet Selina Lake, och hittade hennes fina bok Bazaar Style, som jag beställde hem med en gång. Hon är inredningsstylist, och boken innehåller ett gäng helt underbara bilder. Rekommenderas för alla som gillar färgstark inredning!  

Speciellt kombinationen rosa-gult verkar ligga henne varmt om hjärtat, och inspirerar faktisk mig som nästan aldrig köper något gult att sluta tycka "gult är fult"! Nej, det tycker jag förstås inte, men jag har dras alltid mer till den kalla sidan av färgskalan - lila, turkost, blått och grönt.  

Såhär ser den fina boken ut:


Hittade många fina bilder i hennes portfolio på hemsidan, kika gärna in själv här!











Bilder/Images: Selina Lake http://www.selinalake.co.uk/portfolio.html



Kommentarer

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0