Lampan har fått sällskap

Äntligen kom vi iväg på köksbords-shopping! Det blev inget av de bord jag tänkt, utan vi fick försöka ta alla olika önskemål i betänklighet. Bordet skulle:

1. Passa till lampan
2. Gå att göra större
3. Gärna vara runt /ovalt
4. Helst ha 50-talsstil
5: Falla oss båda i smaken

Tillslut - vid besök i möbelaffär nr. 3 för dagen - hittade vi det "ultimata" bordet. Ett helt vanligt fejk-elips-bord. :) Till det fick det bli stolar i valnöt, för att ge lite "värme" till möblemanget. Eftersom vi kom undan med ett riktigt bra pris, så fick det även bli ett par ursöta pippi-gardiner till. (Bilder på dessa kommer senare..)  Allt fanns i lager, så nu står vårt nya köksmöblemang redan på plats - och F/LY Icon-lampan har äntligen fått sitt rättmätiga sällskap.  Jag är SÅ nöjd!

Jag ska visa mer bilder senare, men här kommer en liten förhandstitt:




Bild: Privat (Används endast med tillstånd av mig)




Kommentarer
Skrivet av: Lisa

Ååå va fint det blev :) Så härligt! Diggar verkligen lampan. Snygga bilder från tricia hä ovan. Hon är ju drottning :)

2009-02-09 @ 10:40:34
Länk till blogg: http://pinkfriday.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0