Min födelsedag

Min 30:e födelsedag spenderade vi i Barcelona.




Vi hann med att besöka Picasso-museet, och gå förbi två av Gaudis fantastiska byggnader, här Casa Battló. Vi åt lunch på det coola vegan-haket Juicy Jones med fina målade väggar. Sedan drack vi mojito och Piña Colada i en snygg coctailbar innan vi begav oss tillbaka till hotellet.




I födelsedagspresent hade jag fått en underbar sidenklänning från Odd Molly av min kära sambo. Här är vi på väg ut på middag - vi hamnade på en indisk restaurang ("Kama") med fräck inredning och svenska(!) servitriser.


OBS! Bilder får ej användas utan mitt tillstånd!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

skit, jag o mathias var oxå på den restaurangen när jag fyllde 25! coolt!

2009-01-31 @ 17:07:15
Länk till blogg: http://lindang.blogg.se/
Skrivet av: doris

Roliga sidor att titta på. Blir stolt över min kreativa brorsdotter. Fick adress av din mamma Jaana. Är hos Birgitta och börje i Helgen. Birgitta tycker också om din blogg. Kram från oss.

2009-10-10 @ 14:19:16

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0