Två paket in - ett paket ut

Det är så roligt med paket! Jag beställde några hårklämmor som Sanna (Krimskramsan) gjort & fick ett sött litet prickigt grönt paket med posten i måndags! Jag är jättenöjd, de är så fina!

 
 

Igår packade jag in presenten till Lisa (PinkFriday) i ett rosa prickigt papper (och tejpade ordentligt!). Sedan fick jag en paketavi, postern hade kommit! Jag hämtade hem en söt paketrulle och ramade in postern och hängde upp den i hallen med en gång! Tanken var från början att den skulle hamna i vardagsrummet, men så tyckte jag att den passade perfekt i hallen också. Bilden kommer att göra mig glad varje gång jag kommer in genom dörren!  Men ramen har jag tänkt måla, och så har jag lääänge tänkt fixa hela hallen (måla & tapetsera skoskåpet och hänga upp fler tavlor på väggen mm.). 

 
 


Jag möblerade också om lite i vardagsrummet igår, för att få plats med den nya skärmväggen. Så här blev det:

 


Nu är det snart dags att gå till jobbet. Ha det så bra!



Kommentarer
Skrivet av: Sanna

Kul att du blev nöjd med hårspännena =) hihi..

Lisas poster blev ju superfin där i hallen, hon e såå himla duktig! =)

Mina favoritfärger är inte allt för långt ifrån dina, nämligen rosa, turkos, äppelgrönt, lila, svart och röd! =)

Jag har redan påbörjat lite ideer till ditt paket..kan ju bara inte låta bli =) hihi..

Kraaaam

2009-06-10 @ 12:07:21
Länk till blogg: http://krimskramsan.bloggagratis.se/
Skrivet av: Linda

Det är lungt, vi är fortfarande på Island när ni kommer hem från norr. Har inget bokat än men vi är nog hemma igen den 21juli. Så det blir ev 22 eller 23juli. Hoppas vi kan ses då. Men jag hör av mig när det närmar sig! Snygg tavlan var som du vann :D

Kram

2009-06-10 @ 12:07:31
Länk till blogg: http://lindang.blogg.se/
Skrivet av: jessi

så skoj o få paket hem med såå fina saker!



Hoppas du får en bra dag! själv är jag hemma o vårdag sjuk katt... hoppas veterinären kan hjälpa honom så han blir bra snart!

2009-06-11 @ 09:27:47
Länk till blogg: http://lyckoljus.blogg.se/
Skrivet av: Lisa

Å va fint det blev:D jag ska gå och hämta mitt fina peket nu i kväll :D spännande!

2009-06-11 @ 15:08:11
Länk till blogg: http://nyheter24.se/mamma24/bloggar/pink-friday/
Skrivet av: Lisa

Tusen tack gumman! Vart precis och hämtade det för en liten stund sen :D Helt underbart söt :D ska ladda upp en fin bild i morgon efter jobbet :)

2009-06-11 @ 20:24:23
Länk till blogg: http://nyheter24.se/mamma24/bloggar/pink-friday/

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0