Bloggpaus

Imorgon bitti (tidigt tidigt) drar jag till nordligare breddgrader!  Jag ska nämligen upp till mina hemtrakter - Tornedalen - och fira min pappa som fyller 50.


Vy över Tornedalen
Bild: Wikipedia


Jag är ingen skoterfantast, men tyckte att bakgrunden var fin på denna bild.
Bild: Stugsidan.se



Det ska bli härligt med lite riktigt norrländsk vinter, men samtidigt längtar jag efter våren. Häromdagen såg jag vackra snödroppar, men hade inte kameran med mig, så här kommer några gamla våriga bilder:









Bilder: Privata

Ha det gott, vi ses & hörs!


Kommentarer
Skrivet av: Camilla

Tjo!



vad härligt det låter, älskar tornedalen. Min pappa är därifrån kommer därifrån och vi har stuga där! :)



hoppas du får en nice stay!

2009-03-05 @ 18:25:04
Länk till blogg: http://rosahemmet.blogspot.com
Skrivet av: jessi

Hoppas du har det bra på din Norrlands resa! Vi hade det så underbart på vår till Berlin!



ha det så gott!

kramar

2009-03-08 @ 13:07:47
Länk till blogg: http://lyckoljus.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0