Lyckliga Lotta i mitt kök

Igår överraskade älsklingen sin sjuka sambo med en härlig chockrosa Lyckliga Lotta och en chokladkaka av min favoritsort, Rittersport Mint! Det gjorde mig så glad! Tack älskling!♥♥♥



Denna vackra blomma sprider verkligen lycka, varje gång jag går in i köket ger den mig en liten lyckokick! Kanske är det för att jag tänker på kärlek, värme, sommar och hallonsorbet när jag ser den fina färgen.

Se bara hur fint den gör sig tillsammans med lampan, gardinerna, brödboxen och de små ryska dockorna som snälla Jessi♥ gav mig...




Annat som gör mig lycklig är de söta små svamparna på väggen som sötaste Sanna skickade till mig. Tack än en gång vännen!♥




Idag är jag lite piggare än igår och tog ett krafttag och diskade mina Kivi-lyktor. Efter detta var jag dock helt utmattad, det krävs inte så mycket för att bli slutkörd när man är krasslig...



Annars har jag bara läst och slösurfat mest hela dagen. Gjorde också en liten beställning, men jag ska inte avslöja vad det blev än! :P

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på film! 

Kommentarer
Skrivet av: jessi

Jag är i lyckorus över alla nya inlägg du gjort!!! Måste få chansen att se allt på riktigt, ska ta o planera sommarsemester med maken o då är det ju givet att vi måste förbi er! Du ska ju ta med mig till Helsingör! KUL! (hur ser din sommar ut är du bortrest något?)



KRAM

2010-04-14 @ 10:33:45
Länk till blogg: http://lyckoljus.blogg.se/
Skrivet av: Sanna

Så skoj att mina små svampisar kan sprida glädje.. =) hihi..



Åhh vilka underbara servetter du hittat gumman!

Kraaaam

Sanna

2010-04-14 @ 22:20:02
Länk till blogg: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0