Arizona Icetea...

Jag gillar de fina Arizona Icetea-flaskorna väldigt mycket och har visat min lilla samling förut. Har två nytillskott, varav den ena är den här fina med geishor. Den köpte min snälla vän till mig i Stockholm och tog med sig ända hit! :)





Det finns en flaska som jag väldigt gärna skulle vilja ha, men som jag inte hittat någonstans - Asia Plum. Om någon av er mina kära bloggvänner hittar den så får ni gärna säga till! Jag skulle bli så glad! :) 



Jag ligger hemma med en riktig dunderförkylning, fick feber igår efter jobbet. Mår lite bättre nu så jag hoppas jag ska bli frisk snabbt. Jag som planerat att pyssla i helgen, har en massa idéer men de får vänta... Hoppas att ni har en bra helg!

Kommentarer
Skrivet av: Damen

Oh! de är jättevackra!

sååå fina.

Hur smakar själva drycken?

2010-08-14 @ 14:58:19
Länk till blogg: http://perssonspondus.blogg.se/
Skrivet av: Linda

:) vad fint d blev med alla flaskor. Jag kommer köpa den som du efterlyser till dig om jag hittar den.

Haha, d var lugnt att vänta på dig med papperna:) skönt med en sittpause. Kramis

2010-08-15 @ 00:32:43
Länk till blogg: http://lindang.blogg.se/
Skrivet av: Randiga tråden

Håller med, jättefina.

2010-08-15 @ 07:54:52
Länk till blogg: http://randigatraden.blogspot.com
Skrivet av: Lisbeth W Möller

Hej Ser att du oxå samlar servetter har du lust o byta

mvh Lisbeth



[email protected]

2010-08-18 @ 23:42:06

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0