Sommarshoppat

De senaste dagarna har jag gjort några nya fynd som jag är väldigt nöjd med, så därför måste jag ju dela med mig med några bilder...








I helgen var det Helsingborgsfestival, och som det brukar vara på festivaler så säljs det mest skräp. Vi gick en sväng på festivalen i torsdags ändå och jag hittade en fin sommarväska, en rolig nyckelring och en hortensia i ovanlig färg (direkt från Holland). Såg en helt underbar hängmatta (typ "mexico style", om ni förstår vad jag menar) men jag har ju ingenstans att hänga den så det blev inget köp (och tyvärr ingen bild).

I fredags regnade det och vi passade på att åka till Väla, ett stort köpcenter utanför Helsingborg. Vi var inte de enda som kommit på den briljanta idén, har nog aldrig varit med om så mycket folk där! Prio ett för mig var att besöka Indiska-rean och konstigt nog var det ganska lite folk just där. Jag hittade en kudde och en bricka som jag tidigare varit riktigt nära att köpa, tur att jag inte gjorde det för nu fick jag båda för 149:-. Dessa små ting gav hela vardagsrummet ett lyft! :)

På lördag bestämde vi oss för att ta en tur till Höganäs för att besöka Iittala outlet. Där köpte vi bland annat de fina Aino Aalto-glasen i fyra olika nyanser. På vägen hem gick vi in på Netto där jag hittade en perfekt liten pall, för ynka 59:-. Perfekt, då jag länge letat efter en fin färgglad pall! ^_^




Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Så mycket fint, kul att fynda!



: )



KRAM

2010-08-01 @ 23:00:26
Länk till blogg: http://jemarose.blogspot.com
Skrivet av: Jenny

TACK för ditt fina erbjudande,

men jag har redan beställt dessa 2 böcker:



The Crafty Chica Collection:

Beautiful Ideas for Crafts,

Home Decorations and

Shrines from the Queen of Latina Style

av Kathy Cano Murillo



och



Day of the Dead Crafts:

More Than 24 Projects That

Celebrate Dia de Los Muertos

av

Jerry Vigil

,

Kerry Arquette

,

Andrea Zocchi



KRAM, Jenny

2010-08-01 @ 23:08:51
Länk till blogg: http://jemarose.blogspot.com
Skrivet av: Sanna

Åhh vilka roliga fynd! Jag blev helkär i kattnyckelringen och pallen är bara åhhh sååå fin!

Himmel va jag vill ut och shoppa med dig! =) hihi..



SV: Tack för att du finns till gumman! <3 Jag kämpar på, försöker hålla humöret uppe..



Kraaaaam

Sanna

2010-08-02 @ 22:41:58
Länk till blogg: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Minh Du - MINH Inredningsblogg

Den där kudden gillade jag verkligen!



Jag har tävling på min blogg just nu - vinn en broderad kräftlykta av siden!

2010-08-04 @ 14:39:40
Länk till blogg: http://minh.se/blogg/
Skrivet av: Sussie

Vilka fantastiska kuddar! Jättevackra :)

2010-09-05 @ 16:09:27
Länk till blogg: http://www.lotusblommansblog.blogspot.com/

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0