Retrotapet #3

Jag kom visst av mig lite med retrotapet-följetongen... Har haft ont om tid till bloggen på sista tiden. Men nu har jag en veckas ledighet (sportlov!!!) och ska väl hinna med några inlägg mellan varven.

Typiskt nog har min ledighet börjat mindre bra, med halsont, hosta och värk i kroppen. Jag hoppas det inte blir värre, för jag har sett fram emot att göra massa kul saker nu när jag är ledig- skapa och pyssla bland annat!

Här kommer då den fina tapeten #3:



Så himla fin och detaljerad med blommor och blad i gult, orange, grått och ljusbrunt...

PS. Det här inlägget trodde jag att jag la ut igår, men jag var visst lite sjukare o tröttare än jag trodde -för jag hade missat att publicera det! :P

Kommentarer
Skrivet av: sofia

ååh den här var verkligen min favorit. jättefin! ska bli spännande att se vad du ska göra med alla nya fina tapeter.



hoppas du mår bättre nu. kram kram

2010-02-21 @ 12:35:46
Länk till blogg: http://fiazoo.blogg.se/
Skrivet av: Sanna

Underbar tapet gumman! Hoppas du piggnar på nu också bara..trist att vara sjuk när man äntligen är ledig.. =/

Kraaaaam

Sanna

2010-02-21 @ 18:14:51
Länk till blogg: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0