Franska tvålar och mera Clipper-te

Bjuder på en liten dos färg idag:

Fina franska tvålar som doftar ljuvligt...


Köpte dem av en fransk kvinna då det var marknad i stan.

Handdukarna kommer från Åhléns, de (och lilla kokeshidockan) matchar fint till vårt duschdraperi.  


Har också utökat mitt sortiment av Clipper-te. :) Vem kan motstå när de har så vackra förpackningar, är ekologiska och dessutom smakar gott!



Den turkosgröna med smak av Aloe Vera och citron är min favorit. Jag är en grönt te-junkie. :P

Idag har jag varit till Malmö, köpte en väggdekal som ni får se en annan dag... Spännande va?! 


Kommentarer
Skrivet av: Sanna

Härliga fynd och smycken du gjort gumman! <3



SV: Jodå bröllopet går utav stapeln den 3/7..inte alls långt kvar! <3



Ha en härlig midsommar!



Kraaaaaam

Sanna

2010-06-24 @ 08:27:12
Länk till blogg: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Solig

Å vad fina förpackningarna har blivit! Och vad synd att jag missade dig igår, de sade att du varit förbi precis innan jag kom...

2010-06-24 @ 08:27:52
Länk till blogg: http://soligaklader.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0