Inredningsinspiration

Hittade till stylisten Sally Conrans hemsida där jag fann några härligt inspirerande bilder!

Kommer ni ihåg att jag önskade mig en vägg i stark turkos? Så här läckert skulle det kunna bli...



Lampan, stolen och mattan skulle jag inte heller tacka nej till!  Mattan är ju heeelt ljuvlig! Jag har länge önskat mig en blomstrande matta i just de här färgerna, men var får man tag i en sån som inte kostar skjortan!? :P  Har för mig att det finns ett danskt företag som tillverkar mattor efter kunders önskemål... får kolla upp det.




Det här arrangemanget tycker jag också mycket om. En härligt blå dörr mot en ljusblå vägg med en fin tavelinstallation. Sweet! Love! (precis som det står på tavlorna) :)



Rosa och vitt i hallen med stänk av turkost och grönt, precis min melodi. Önskar att jag hade samma ljusinsläpp också! Och en sån cool klädhängare. Tror att stolen kommer från Ikea, den är riktigt snygg men jag har provat den och tyckte tyvärr inte att den var så bekväm...  Men i hallen skulle den absolut funka!


Kommentarer
Skrivet av: Elsa

Oj oj oj så fiint, jag skulle inte tacka nej till någonting som finns på bilderna.

Ha det så fint i helgen/Elsa

2010-05-22 @ 20:15:34
Länk till blogg: http://elsaspysselrum.blogspot.com
Skrivet av: Jenny

Snyggt-snyggt-snyggt!!!



Biltema har en turkos väggfärg som är stark, så du kanske får prova med en provburk först..!



: )



KRAM

2010-05-22 @ 20:18:27
Länk till blogg: http://jemarose.blogspot.com
Skrivet av: randiga tråden

Vilken snygg tapet.

2010-05-24 @ 20:19:44
Länk till blogg: http://randigatraden.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0