Grönlykke

Jag har hittat en riktig guldgruva- Grönlykke.com, en dansk webshop som har fina, vackra, fantastiska, fabulösa, och alldeles alldeles underbara... saker! Ja, jag ska inte babbla så mycket, jag visar istället :-)















Bilder: Gronlykke.com


Jag vill ha det lila överkastet, och gärna ett turkost också (det bästa är att man kan vända dem med den vita sidan upp om man känner för det!) De rosa-gula kuddarna är hur fina som helst. De grön-rosa boxarna skulle passa perfekt i vårt badrum. Jag älskar japanska tryck, så de där tygerna och papprena ligger också högt på önskelistan & fågelkorten är ju bara så söta! De har en massa mer fint, så gå in& ta en titt!

De har även en fysisk butik i Köpenhamn, & eftersom man har turen att bo nära så är det ett måste att åka dit! En Köpenhamns-tripp är inplanerad sista helgen i maj (då mamma kommer hit) men nu är jag sugen på att åka dit med en gång!

Kommentarer
Skrivet av: jessi

Superfina saker! jag trivdes när bodde i malmö, hade ju nära underbara Köpenhamn!



Svar- ljusstaken är köpt från R.O.O.M, tror att det är märket Habitat. Köpte för 5 år sen.





Kram

2009-03-25 @ 16:49:50
Länk till blogg: http://lyckoljus.blogg.se/
Skrivet av: SOFIA

Vilken underbar shop!!!...

2009-03-25 @ 18:53:54
Länk till blogg: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0