Året som gått... Del I

GOTT NYTT ÅR!!!

I årets första inlägg upprepar jag konceptet från förra året, och börjar mitt bloggår med att se tillbaka på det som hänt under året...

Jag har valt att dela in min tillbakablick i tre delar för att det inte ska bli så mycket på en gång! :P


I januari lanserde vi gästmatbloggen Vegotrix, där det inte blev så många inlägg... men vem vet, det kanske kommer fler i år?? Vi strosade i Helsingör. Vi städade ut julen och inredde i vårfriska färger och frossade i tulpaner. Vi fick lite fina retrotextilier sparade från älsklingens barndom. Jag hade min första GiveAway på bloggen där finaste Stjernfall tog hem 1:a-priset!


I februari frukostmyste vi på helgerna och jag fick fina rosor av min älskling. Vi firade älsklingens födelsedag och Alla Hjärtans Dag. Jag köpte några rullar 70-talstapeter och var förkyld. En härlig överraskning från söta Sanna kom med posten.


I mars var det mycket gult. Jag pimpade en liten hylla i gult, jag fick ett häärligt paket med tapeter och tygprover från goa Gitte, jag hängde upp vårgardiner och köpte en gul matta, och påskpyntade med påskliljor, påskägg, och fina pappersdekorationer från loppis.


I april fick ni se hur mitt morgonmyshörn såg ut. Jag blev klar med min prylhylla och började så smått att fylla den med små minisaker. Vi tog många promenader i vår vårgrönskande stad. Jag fyllde på servettlagret en aning. Skaparrummet blev äntligen klart och vi gick på barndop. Vårljuset flödade...

Imorgon kommer sommarens härliga bilder!

Hoppas att året börjat bra för er och att ni får ett fortsatt fint 2011! Tack för att ni tittar in och kommenterar, det är guld värt för mig! Om några dagar har ni chansen att vinna en liten belöning.... Håll utkik! :)




Kommentarer
Skrivet av: Anette

Vilka underbart härliga kollage!



Hej! Vet inte om du har kontakt med Jessi/lyckoljus? Hon är väldigt saknad :( Om du möjligtvis kommer i kontakt med henne så skulle jag gärna fråga henne lite om NY. Ska eventuellt dit och kommer tex ihåg att jag gillade hotellet de bodde på men vet inte vad det heter...

Hoppas det inte gör något att jag skriver det här?!

Ha det bra och god fortsättning på 2011!



Mvh, Anette

2011-01-03 @ 00:08:33
Länk till blogg: http://nettansliv.blogg.se/
Skrivet av: Randiga Tråden

Underbara härliga bilder. God fortsättning. Brittmari

2011-01-03 @ 09:27:34
Länk till blogg: http://randigatraden.blogspot.com
Skrivet av: Lotten

Vilka ljuvliga färger! Härliga bilder som jag kommer ihåg de allra flesta av faktiskt.... men det är så med färgglada bilder för mig ;-)



Jag ser verkligen fram emot din giva away :D



Kraam Lotten

2011-01-03 @ 10:17:43
Länk till blogg: http://ornnastet.blogspot.com
Skrivet av: Petra

Kul med en tillbakablick och härliga, underbara, glädjespridande, färgglada bilder som alltid! :-)

2011-01-03 @ 15:48:52
Länk till blogg: http://www.popetotrora.blogspot.com/
Skrivet av: Ylva

så härliga färger här inne så jag vet inte vad!!

2011-01-03 @ 22:52:16
Länk till blogg: http://darlingthings.blogspot.com

Skriv en rad så blir jag glad! ^_^ :

Du heter?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du vad du vill! :)

Trackback
RSS 2.0